İSTANBUL, (DHA)- BAŞAKŞEHİR FK, başkan Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça'nın, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attığını duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
'2011'de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için...'
Kaynak: DHA




