Seyfettin EKEN / DİYARBAKIR, (DHA)- SÜPER Lig ekiplerinden Amed Sportif Faaliyetler, sağ kanat oyuncusu Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzaladığını duyurdu.

Karşıyaka potasında kaptan Mert Celep de ayrıldı
Karşıyaka potasında kaptan Mert Celep de ayrıldı
İçeriği Görüntüle

Kulüpten yapılan açıklamada, hücum hattında sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi'nin kadroya katıldığı belirtilerek, '2026-2027 sezonu kadro planlaması kapsamında Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalanmıştır. Hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle dikkat çeken Ermal Krasniqi'nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Yeni transferimiz Ermal Krasniqi'ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını diliyoruz' denildi. (DHA)

Kaynak: DHA