İSTANBUL, (DHA) - ÜMRANİYE Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramına bu yıl da devam ediyor. 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda başlayan programda 20 bin kişiye aşure ikram edilirken, vatandaşlar etkinliğe yoğun ilgi gösterdi.

Ümraniye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla her yıl geleneksel olarak gerçekleştirdiği aşure ikramını bu yıl da vatandaşlarla buluşturdu. Programın ilk günü 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda yaklaşık 20 bin kişiye aşure ikram edildi. Aşure dağıtımlarının; Osmangazi Millet Bahçesi, Ümraniye Millet Bahçesi, Hz. Ali Camii, İlim Sarayı Camii, Trabzon Millet Bahçesi, Dudullu Adile Sultan Çeşmesi ve Ihlamurkuyu Merkez Camii çevresi olmak üzere ilçenin farklı noktalarında devam edeceği belirtildi.

Programa katılan İstanbul Valisi Davut Gül, 'Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim etsin. Ümraniye'ye her geldiğimizde bu birlikteliği ve sizlerin yüzlerindeki tebessümü görüyoruz. Aşuremiz de mübarek olsun' dedi.

Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

'Paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerinden biri olan aşure geleneğimizi bu yıl da sürdürdük. Rabbim birliğimizi ve beraberliğimizi daim eylesin. Aşuremizi paylaşarak bu bereketi birlikte yaşadığımız tüm komşularımıza afiyet olsun. İnşallah gelecek Muharrem ayında da yine bir araya geliriz.'

Belediye tarafından organize edilen program kapsamında, vatandaşlara aşure ikramı yapılacak tarihler ise şu şekilde:

26 Haziran Cuma 13.30 İlim Sarayı Camii

27 Haziran Cumartesi 18.00 Osmangazi Millet Bahçesi

27 Haziran Cumartesi 19.00 Trabzon Millet Bahçesi

Şile Belediyesi'ne üçüncü dalga operasyon: 16 gözaltı
Şile Belediyesi'ne üçüncü dalga operasyon: 16 gözaltı
İçeriği Görüntüle

28 Haziran Pazar 18.00 Ümraniye Millet Bahçesi

30 Haziran Salı 18.00 Dudullu Adile Sultan Çeşmesi

1 Temmuz Çarşamba 13.30 Hz. Ali Camii

2 Temmuz Perşembe 13.30 Ihlamurkuyu Merkez Camii Yakını

Kaynak: DHA